söndag 17 januari 2010

Frosta ur frysen

Jag var dum nog att lämna en halvtom glasspaket på diskbänken i fem minuter, när jag kom tillbaka låg paketen på köksgolvet och det fanns inga spår av några glassrester i köket. Lilla Issy hade nog fått i sig mest av alla tre katterna och oj vad nöjd hon var med sig själv. Hela kvällen tvättade hon sig på tassarna och runt munnen och så fort jag närmar mig kylen är hon där och tittar om det finns mera glass.



Lucas kollar om paketen verkligen är tom redan.



Det är jättespännande att titta på vattnet som rinner i frysen...



det låter spännande också...



fast det är väldigt kallt.



Kolla in Issys mage efter att hon ätit glassen, hon var nästan bredare än hon är lång ett tag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...