tisdag 24 oktober 2017

Matte är tråkig

Greta " Jag kan inte för mitt liv förstå varför matte sitter och pillar med papper och pennor i timmar, det finns ju vippor att leka med istället."


"Sen får man ju inte ens hoppa upp på bordet utan att hon protesterar heller..."


"Som tur är har vi en egen säng att ligga i så vi kan vara nära ändå."


"Fast inget slår Issy-kudden, det är världens bästa kudde!"


"Matte är snål också, vi får aldrig någon mat fast vi gråter av svält."


"Jämmer och elände..."


4 kommentarer:

  1. Stackars er! Vad jobbigt ni verkar ha det😄💕

    SvaraRadera
  2. Dåligt uppfostrad matte! ;-) / Anne.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tro mig, de jobbar på att få ordning på mig :)

      Radera

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...