måndag 29 december 2014

Västra Djursjukhuset

Jag är oerhört glad över att vi har Västra Djursjukhuset bara några minuter bort med bil, det känns tryggt ifall något oväntat händer men det är även kul för de hittar på olika jippon med jämna mellanrum.

I höstas firade de invigningen av sin intensivvårdsavdelning och jag var där och köpte en massa mat till Issy till kraftigt rabatterat pris och så fick vi en massa kul saker i present. 


Linslusen Gabriel "Du behöver inte fota presenterna matte, titta på lilla mig! Fotografera lilla mig!"


Lite av alla grejer vi fick ifrån Västra i höstas.


Pro-kolin är alltid bra att ha hemma och vi fick en hel tub alldeles gratis.


Framför allt så köpte jag en massa mat till Issy.  Den är svindyr i vanliga fall, nu var det 30% rabatt och det var fortfarande dyrt. Det kostar att ha katt men som tur är har jag världens finaste små så det är värt det.


Sjukhuset har många bra föreläsningar varje termin och de har roliga tävlingar ibland också, man kan lägga till dem på Instagram och Facebook så missar man inget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...