torsdag 10 december 2020

Julbilder 2020

Mulet ute och en 6 år gammal iPhone bådar inte gott vad gäller fotografering men jag kunde inte låta bli och orkade inte plocka fram min kamera. Jag planerar att köpa en bättre kamera nästa år så att jag kan ta bättre bilder igen. 


Greta vill inte sitta still och titta in i kameran någon längre stund...



...



Bättre ljus i köket och Greta vill vara med en stund. 



Sa jag att jag gillar snölyktor?



Sigvard ville inte alls vara med på bild idag men jag fick en bild på honom och julpyntet iaf. 



Min vackra lilla tjej har lite mer tålamod med fotograferingar. 



Sigvard "Vad håller du på med Greta?"

Greta "Matte blir glad vet du. Det skadar inte att fjäska med henne, hon har ju hand om maten."



Sigvard "Maten? Får vi mat?" Sätter sig genast och tittar rakt in i kameran. 



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...