söndag 11 mars 2018

Gabriel får en smäll

Han är fantastiskt snäll och lugn och tålmodig men ibland kan man inte riktigt hålla sig och vill verkligen lukta på Sigvard fast han morrar. 


Gabriel fick en liten smocka och blev alldeles spak, han vet ju att han gjorde fel.
Sigvard är också osäker, tog han i för mycket? Blir den stora katten arg nu?


Sigvard "Blev du arg?"
Gabriel "Jag blir inte arg, jag är snäll."


Gabriel "Förlåt Sigvard, jag ville inte skrämmas!"


Båda två visar sig snälla...


Fast när jag lockar på dem för att ta en bild så tittar de i en liten stund. Visst är de lika varandra?


Tänk att farbror Gabriel är så fantastiskt snäll och välkomnande, han är verkligen en fantastisk katt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...