måndag 27 juni 2016

Avundsjuk, jag är så avundsjuk!!!

Om det är något lilla balifjanten har så är det ett tydligt minspel, ibland viker jag mig dubbel av skratt här hemma. Jag satt med Issy i knät och skulle ta en selfie på oss när jag upptäckte en mycket sur uppsyn i bakgrunden.

Gabriel "Mutter, mutter.... Det är faktiskt MIN matte, inte Issys... Om det är någon som ska få kramar och pussar så är det lilla jag!!!"



Ingen kan väl missta sig på det här ansiktet? Hur sur kan man bli? Har du ätit citroner lilla Gabriel?
Jag bara dör av skratt när jag ser den här minen :)



Issy var tyvärr kladdig i ögonen, hon blir det ofta nu och jag misstänker ett samband med allergin.

Sur-Pelle då, var tog han vägen? Han kanske rent av slappnade av och var glad för Issys skull? Jag menar man kan ju vara glad för lillasysters skull, hon vill ju också vara hos matte...



Fast icke då, här är vi inte glada för någon annans skull... Här tänker vi bara på oss själva!
Så här glad blev han :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...