onsdag 25 juli 2012

Klösbågen

Det är inte mycket kvar av den men Issy och Gabriel älskar den och klöser på den flera gånger om dagen. Jag klipper av lösa trådar och tygbitar varenda vecka och de är genast där och river sönder den igen.


Som på beställning ställer sig Issy och visar storheten med en klösbåge när jag fotar.
Issy "Man ska stå med en fot i golvet och en på bågen och så klöser man allt vad man orkar med framtassarna."


Klösa, klösa, klösa för kung och fosterland.


Issy "Sen ska man stå kvar och se lite stolt och överlägsen ut en stund, det får man inte missa för det är en del av grejen liksom!"

4 kommentarer:

  1. Verkar vara en toppenpryl! Nosbuff

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den är mycket populär här hemma :)

      Radera
  2. Hihi, den verkar väldigt poppis! Har funderat på att köpa en sån till mina tjejer, efter att ha sett och läst detta hos er får det nog allt ta och bli en sådan!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den är verkligen en bra investering. Jag letar efter en ny att ersätta denna med men just den här varianten verkar inte finnas på marknaden. Det kommer ett inlägg till snart om det.

      Radera

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...