måndag 9 april 2012

Mina sängkamrater

Mina pojkar har krypit ner i sängen igen när jag ska gå till jobbet, speciellt Gabriel brukar vilja ligga under täcket en stund när han har ätit frukost och nu har han fått sällskap av Lucas också.

Ser ni Gabriel? Han sover på fjärrkontrollen.



Gabriel "Obekvämt? nej det är jättemysigt att ligga på fjärrkontrollen"



Lucas "Vi sover faktiskt, släck lampan..."



Ibland tänker jag att livet vore lättare som katt, slappa hela dagarna och få maten serverad ett par gånger/dag. Lucas tänker nog samma sak om mig förstås, "Tänk att vara människa och kunna öppna kylen och äta när man vill " :)

1 kommentar:

  1. HA HA HA! Din blogg är ju bara BÄÄÄÄÄÄST! :)
    Kram fr Bella i Malmö

    SvaraRadera

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...