måndag 11 april 2011

Gabriels namnsdag

På Gabriels namnsdag fick hela trion köttbullar. I vanliga fall brukar de få dela på en men eftersom det var Gabriels dag skulle han få en hel själv...
Tanken var ju god i alla fall.



"Ja! Ge mig den!"



Issy fick sin bit så hon skulle hålla sig lugn men den slank ner väldans fort, Lucas hann jag inte ens fota.



"Oj vad den luktar gott men hur gör man när den är hel?"



Gabriel kunde inte dela köttbullen själv så jag fick lägga ner kameran och dela den åt honom varpå Issy och Lucas sprang fram och gav honom varsin smock och snodde en bit var.




Grattis Gabriel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...