lördag 27 januari 2018

Sigvard 9 veckor

Nu har lilla Sigvard blivit ännu större och hans maskning börjar växa fram ännu mer. Visst är det läckert att se färgen spridas över ansiktet. 

Foto: Lisa Prytz, SE*Qjou´z

Han kan flirta med kameran också...

Foto: Lisa Prytz, SE*Qjou´z

och fjanta sig som en riktig balines.

Foto: Lisa Prytz, SE*Qjou´z

Och se lite trött ut.

Foto: Lisa Prytz, SE*Qjou´z
Rena rama fotomodellen!

Foto: Lisa Prytz, SE*Qjou´z
Sigvard "Ska vi busa?"

Foto: Lisa Prytz, SE*Qjou´z
Lilla hjärtat vad du är efterlängtad!

Foto: Lisa Prytz, SE*Qjou´z

Greta skickar en liten hälsning till Sigvard: "Farbror Gabriel är väldigt snäll och tycker om att kramas men han sover alldeles för mycket, du får skynda dig att komma hit så vi kan leka. Jag har världens bästa spindel, du får gärna låna den. "


Gabriel "Greta och jag brukar busa men hon klagar på att jag sover för mycket fastän jag är med och röjer i hela 5-10 minuter! Jag kan visa dig min bollbana SIgvard och så tycker jag det är roligt att titta på när lilla Greta röjer här hemma, hon är rolig men blir visst aldrig trött."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...