måndag 12 december 2016

Sova middag i hög

Eftersom väldigt mycket här hemma handlar om hur mycket Issy äter och ifall hon har bajsat eller ej så kommer den här lille herrn lätt i skymundan.

I morse vaknade jag strax efter 04 och eftersom jag funderat på att börja träna innan jobbet så gick jag upp då och sen var det full rulle. Gabriel och Issy släpade sig upp och åt frukost och stupade sedan i säng igen men jag åkte till gymmet.

Väl hemma igen på kvällen somnade jag och Gabriel en stund på soffan och jag vaknade av att Issy bankade och slog på väggen ovanför lådan, så här glad blir matte när hon inser att lillan har bajsat!


Gabriel blev väl kanske inte fullt lika imponerad men om han bara visste hur nära det var att vi förlorade vår Issy i förra veckan så skulle han le lika mycket som jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...