söndag 2 oktober 2016

Måla med katt


Jag kan inte sitta på en stol och måla och eftersom det är tråkigt att bara titta på tv försöker jag måla sittandes i soffan. Belysningen är sämre, jag ser inte riktigt och kan inte trycka tillräckligt men pennorna men det är kul att kunna göra någonting.

Gabriel tycker det är rätt mysigt att jag är hemma och sitter i soffan mycket efter operationen men han fattar bara inte varför han inte får ligga på min mage.


Issy som helst vill ligga precis bredvid mig får boken i huvudet och så armbågar jag henne med misstag rätt ofta men hon bara spinner. Det är så mysigt att ha matte hemma och sjukskriven :)


1 kommentar:

  1. Ni ser ut att ha det riktigt mysigt. :) /Anne.

    SvaraRadera

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...