söndag 12 februari 2012

Issys pinnar

Det är dags för godis men Lucas tycker inte jag har fattat grejen. Smågodis är en av få saker trion inte äter även om Gabriel faktiskt vid ett par tillfällen försökt sno åt sig rosa skumtomtar på jul.
Lucas "Nää du, det som ligger i skålen är INTE godis!"
Gabriel "Här inne finns allt riktigt godis, sånt som jag kan äta."



Issy "Mina pinnar!"
Gabriel "Sniff, sniff. Jag vill också ha!"



Issy "Geeee miiiiiig!"



Issy "Men ge mig då matte!"



Issy "Nästan!"



Fick Issy bestämma skulle hon äta vitakrafts catsticks morgon, middag och kväll och pojkarna är nog benägna att hålla med även om de inte är riktigt lika galna i dem som Issy är.

4 kommentarer:

  1. Gottisar vill man ju ha många av!Nosbuff

    SvaraRadera
  2. Åh det älskar mina med! jag brukar dela upp de i mindre bitar och gömma dem runt i vardagsrummet och leka 'sök'. MYCKET poppis :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag försökte med det igår men mina små blir så galna när godiset kommer fram att jag inte kan gömma det, de ser precis vad jag gör. Hur gör du?

      Radera
  3. Haha, ja de där älskar Beata och Doris med, morrar och spinner om vartannat när de får dem ;) Sunny gillar dom inte, hon är rätt kräsen hon... Måste testa att leka sök med dom, det borde fungera bra, med tanke på hur bestatta de är av dessa godisar ;)

    SvaraRadera

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...