lördag 28 januari 2012

Lucas tre ansikten

Lucas är svår att fota, hans mörka färg gör att bilderna ofta blir suddiga och han är dessutom inte särskilt intresserad av att sitta still och posera men ibland lyckas jag.

Pitbullen. Lucas tycker själv att han är en cool katt och ett riktigt litet vilddjur.



Kramgo nallebjörn. Vill inte alls vara stor och stark utan bara sitta i mattes knä och bli kramad och pussad.



Lambert det fåraktiga lejonet. Vet inte riktigt vad han vill och ingen gör ju som han säger heller?! Känner sig lite generad och vet inte riktigt vad han ska göra.

3 kommentarer:

  1. Han är såå fin. Min absoluta favoritkatt (förutom mina egna då... ). Puss på Lucas!

    SvaraRadera
  2. Hehe, trots att han inte egentligen verkar vilja fastna på bild, så tycker jag du lyckats utomordentligt bra nu!

    SvaraRadera
  3. så fin1 Lycka att få honom att posera så länge! Inte som mitt yrväder Totto,han ska by the way kastreras på torsdag har lite smått ångest för det :-/

    SvaraRadera

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...