söndag 10 juli 2011

Glass i stora lass...

tyvärr inte till katterna dock eftersom lilla Gabriel blir dålig i magen av för mycket glass och dessutom är det ju inte precis hälsosam kattmat heller.

Gabriel "Nedrans jäkla snåljåp till och vräka i sig godis själv, jag vill också ha... Mutter, mutter..."



Lucas "Suck! Inser du att jag svälter? Jag har inte fått mat på en hel timma och svimmar snart om jag inte får lite glass!"
Gabriel "Att du bara kan med! Jag liiider faktiskt av brist på glass just nu... Snälla du kan väl dela med dig?"
Issy i bakgrunden "Jag ligger i alla fall snällt i hängmattan och väntar på min tur, då måste man väl ändå få lite?"



Det är inte lätt att stå emot tre så eländiga och hungriga små krakar, speciellt inte Issy som väntar så diskret i bakgrunden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...