måndag 25 oktober 2010

Underlig besökare

Issy berättar:

"Vi har haft besök av en underlig varelse. Han var klädd som för att matcha våra matskålar men den hade egen mat med sig, mat som serverades på flaska och luktade jättegott. Varelsen lät jättekonstigt och jag blev lite orolig och visste inte vad jag skulle göra, någonting sa mig att man ska ta hand om den lilla men hur visste jag inte riktigt. "



"Han luktade jättegott och tittade på mig med stora ögon..."



"Varenda gång den lilla pojken lät blev Lucas sådär löjlig och skulle bita mig i nacken och stå där och trampa. Urlöjligt!"



"Gabriel tyckte också att den lille luktade gott."



"Matte säg till honom, han är ju dum!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...