söndag 8 augusti 2010

Birmabebisar

Idag har jag varit på kattungefika och gosat med världens gulligaste små birmabebisar hos en uppfödare.

Det här är Romeo, världens sötaste lilla kille med enorma tassar och en riktigt robust liten kropp. Romeos tassar är redan större än min Gabriels, en riktig nalle m.a.o. som troligen kommer bli riktigt stor.



Busar med lillasyster.



"Det är inte jag som inte sitter still, det är du som darrar på handen!"



Det här är Juliette, en näpen liten tjej med fullt av bus i kroppen och världens sötaste små vita tår.



Liten Juliette sover tungt, det är jobbigt att springa runt och jaga vippor.



Syskonen vilar middag tillsammans.



Mamma Pralinen passade på att sova på balkongen.



Romeo har gömt sig hos mig, vilken tur att han inte syns :)



Slutligen fick jag syn på en knepig liten snigel i akvariet och kände direkt att det där kunde vara något för mig. Den är superläbbig men visst är den samtidigt riktigt kul?

2 kommentarer:

  1. Hihi.. vilken snor näsa Juliette fick på ena bilden.. Så söt.

    Tack för besöket, var kul att ses igen. Och jag kommer gärna förbi när du fått ordning på allt. :-)

    SvaraRadera
  2. Tack själv, det är aldrig fel att få gosa med små birmabebisar och så tårta och bullar också :)

    Du får gärna komma hit och fika nån dag, varning bara för att mina små är inte lika väluppfostrade som dina. Mina svälter alltid och bara måste få äta allt som serveras.

    SvaraRadera

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...