söndag 20 november 2016

Aktivera gamlingarna

När Issy hade tratten på tog jag av den en stund varje kväll innan vi skulle sova och lekte med henne men efter min operation försvann den tanken på vägen. 

Jag inser att jag glömmer bort att busa med småtrollen. Jag kommer hem och är trött och fixar med det jag måste och så däckar jag i soffan och även om katterna gärna myser i soffan med mig så inser jag att de behöver aktiveras lite varje dag. 

Nya tag alltså och nu ska vi ha lekstund i minst en halvtimma varje dag igen.

Mattan behöver dammsugas men det tar vi imorgon, nu ska här jagas snöre!


Lillan vet presic hur man ska göra. Det satt en liten gubbe i slutet av snöret men han var inte kul tyckte katterna så jag klippte bort honom och vips så fick vi världens roligaste snöre istället.


Issy "Komsi, komsi så ska du få på moppe snöret!"


Vårt nya tjocka vintertäcke är jätteroligt att hoppa och studsa på och Gabriel älskar att ligga under det. Issy har fått tag på snöret igen och försöker hålla det på plats.


Gabriel "Kom igen matte, lek mera!"


En skönhetsbild måste vi ju få med också på min vackra fjant <3 p="">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...