torsdag 8 november 2012

Stort tack till alla våra bloggläsare!

50 000 sidvisningar!


Trion och jag vill ta tillfället i akt och tacka alla som läser och kommenterar i bloggen. Det här är tredje året som jag skriver och idag har jag suttit och tittat tillbaka på inlägg från när katterna var små.

Tiden flyger förbi och nu är katterna vuxna även om de för alltid kommer att förbli små kattungar i mina ögon.


Gabriel "Läs högt matte, vad säger de? Har någon kommenterat våra inlägg?"
Lucas "Kan du läsa de andras bloggar också är du snäll, vad har hänt i kattbloggvärlden idag?"


Issy är också med såklart, hon ligger och lyssnar och funderar över vad hon ska hitta på för bus ikväll som kanske kan hamna på bloggen sen.

6 kommentarer:

  1. Grattis till 50000! Alltid lika roligt att komma hit, så fina bilder! Nosbuff

    SvaraRadera
  2. Så klart vi kollar Trions blogg! Vi kan inte vara utan er (läs högt för Gabriel!) och hoppas ni hittar på massor av kul i framtiden! Stor kram från Anna med tre siameser, en oriental och en boxer

    SvaraRadera
  3. Grattis till alla 50000!! Varje dag blir det en titt för det är alltid kul att läsa om nåt nytt och kolla på nya fina bilder :)
    Kram på er!!

    SvaraRadera
  4. Grattis! Din blogg är ju bara bäst. Snäll och tryggt här inne.
    Kramisa Bella fr Malmö

    SvaraRadera
  5. tack för en väldigt trevlig blogg ! :-)

    SvaraRadera
  6. Tack själva, det är så roligt att ni kikar in hos oss :)

    SvaraRadera

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...