fredag 28 september 2012

Storheten med att sitta i skåp

"Ingen ser mig, ingen ser mig!"


"Ser du mig nu matte?"


"Det är ett alldeles utomordentligt fint skåp att sitta i eller hur?"


"Kom du och sätt dig här inne också matte, det är så mysigt att knö!"


Issy undrar för säkert hundrade gången vad det är som är så spännande med att sitta i ett skåp.


"Jo men, bara en sån sak som att det ekar när man spinner här inne. Det är stort!"


Issy är inte imponerad och stannar som vanligt på utsidan.
Issy "Har man en gång suttit där s har man ju?"
Gabriel "Spinn, spinn..."


3 kommentarer:

  1. Det är ju mysigt med skåp, vi gillar mattes gardeob, särskilt när man kna lägga sig på hennes t-shirts.Nosbuff

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klädskåpen och klädkammaren är favoriter här hemma också men där får trion inte vara för matte. Självklart innebär det att de är ännu mer enträgna att få komma in där :)

      Radera
  2. (((kurr))) (((kurr))) (((kurr)))
    Myysigt att sitta i skåp ju !!

    SvaraRadera

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...